poniedziałek, 15 lipca 2013

Liebster Blog Award! ♥

Strasznie mocno dziękuję za nominację - Asi :*. Jest to moja pierwsza nominacja, i jestem strasznie podekscytowana! ;)

odpowiedzi :
1. Wierzysz w horoskopy?
Nie, chociaż zdarzy mi się przeczytać :3
2. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak, lecz wierzę bardziej w to, iż owa przyjaźń przekształca się w miłość po pewnym czasie ;)
Historia mojej przyjaciółki jeszcze bardziej mnie tym przekonała ;)
3. Jaki kolor masz mebli w pokoju?
4. Vansy vs. Converse.
To i to, chociaż bardziej marzą mi się Vansy :3
5. Góry vs. morze.
Góry.
6. Znak zodiaku.
Panna.
7. Ile byś chciała mieć dzieci w przyszłości?  Jaka płeć i imiona.
Ogólnie nie chciałabym mieć dzieci, chociaż gdyby już się "zdarzyło", to chciałabym by był to chłopie i dziewczynka, a nad imionami jeszcze nie myślałam ;)
8. Czy są ludzie, którzy cię inspirują? Jak tak to kto.
Paula zainspirowała mnie do prowadzenia bloga oraz do myślenia nad fotografią coraz dojrzalej, aż w końcu poczułam fotografię bardzo mocno ;)
9. Czy umiesz śpiewać?
Niestety nie, choć chciałabym :c
10. Masz tumblr'a?
Nie.
11. Opisz krótko swój charakter. 
Pyskata, często wredna, lecz dla garstki osób które są dla mnie ważne otwarta, życzliwa i zawsze chętna do pomocy. Często wszystko wyolbrzymiam, zbyt wiele o tym myślę i to powoduje katastrofę w mojej głowie, lecz po chwili mija.  Mam ogrom marzeń, i liczę na ich spełnienie, tzn dążę do ich spełnienia :).  Pracuję nad tym by się więcej uśmiechać, bo z tym mam problem. I jestem zamknięta w sobie, lecz nad tym także pracuję ;3

4 komentarze:

  1. Hoho mój znak zoodiaku to też panna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nominacji i zazdroszcze desingu bloga *__*

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi no i gratuluje nominacji :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nominacji + przyznaję nową :D jeśli oczywiście chcesz :)
    odwdzięczysz się obserwowaniem :)?
    więcej na:
    http://diylikeit.blogspot.com/2013/07/dwie-nominacje-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń