piątek, 19 kwietnia 2013

Weekend!

Hej.
To już ostatni weeken`d przed egzaminami ;c. Mam zamiar dobrze go wykorzystać, tak aby nie czuć już stresu w tym tygodniu ;/ Poza tym, już nie ma sensu się uczyć, ale nauczyciele wiedzą swoje. ;)
Przemyślałam parę spraw, i stwierdzam że często pewne osoby nie mają pomysłu na siebie. Kombinują żeby robić cokolwiek, i się w tym odnaleźć. Robią już coś, i są w tym dobrzy, choć jeszcze o tym nie wiedzą, bądź to ich nie zadowala. Szukają byle gdzie, natykają się na coś, i próbują tego. Może się w tym odnajdują. Może jednak się do tego nie nadają. Może po prostu nie czują tego tak, jak powinni. Przecież nie można mieć wszystkiego, i nie można być dobrym w wszystkim..
Jestem dumna z siebie, oczywiście w małym stopniu, bo na prawdę rzadko kiedy jestem z siebie dumna. Ale jestem. Dlaczego? Bo odnalazłam siebie, zrozumiałam co się dla mnie liczy, i dążę do udoskonalania tego. Bo przecież o to chodzi. Bo przecież nie każdy robi dobrze to, co robią inni. Spotykam się z tym ciągle, i dlatego postanowiłam o tym napisać.


wakacje 2012, klikamy by ujrzeć w lepszej jakości.

22 komentarze:

  1. Świetne ujęcie :)
    +również dodałam do obserwowanych :)
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcie.<3
    Ja chcę WAKACJE ! ;*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  3. ooj wolałabym egzaminy od matury :D

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie zdjęcie! idziesz do liceum? zazdroszczę, ja już niestety je kończę i powiem Ci, że to najlepszy czas w życiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieram się do technikum ;)
      no wierzę Ci że to najlepszy czas w życiu, i współczuję Tobie że już opuszczasz szkołę. powodzenia na maturze ;))

      Usuń
  5. ładne zdjęcie ! :)
    te czasy są najlepszymi ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rok temu pisałam, nie było tak źle :D
    Świetne ujęcie ;o
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcie *-*

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie prawda z tym odnajdywaniem ,ja się odnalazłam w paru rzeczach ;)

    Wpadnij do mnie ,jak się spodoba ,zaobserwuj ;)

    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcie ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na egzaminach!:) Świetne zdjęcie.

    http://cherryllet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na egzaminach!
    Świetne zdjęcie i cudny nagłówek :3

    Pozdrawiam!
    Obserwujemy?
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia :) świetne zdjecie
    bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz ładny wygląd <3
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne te zdjęcie :D Powodzenia na egzaminach :)

    Oczywiście obserwuje i liczę również na obserwację :) http://xxturnmeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. łoj też piszę egzaminy tragedia! powodzenia;* obserwujemy? ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No to powodzenia !! ; )
    Dasz rade ! : )
    Ładne zdjęcie *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny blog , : )

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    serdecznie pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń